سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنار تخت مادری از تبار ایثار ، بانویی از جنس فداکاری ، آرمیده  و  ما با شرمساری تمام ، دستانش را بوسه می زنیم چون می دانیم ، تمامی انسانیت در دستانش رشد یافته ، پیشانی اش را بوسه می زنیم چون می دانیم در راز و نیاز شبانگاهان بر روی سجاده عشق کمال و تعالی را پایه گذار بوده است. مادری که بهترین و رشیدترین انسان یعنی مسیح کردستان را و ناجی میهن اسلامی را رشد داده و بهترین انتخاب ها از آن او بوده است.

مادری که مدال تعالی و کمال را با همراهی فرزندش تا پای جان و تا لحظه فدا شدن عواطف همراهی کرده است.و ما بی اختیار در برابر همه خوبی هایش زانو زدیم و ا

مروز با  غمی سنگین به دعا و راز و نیاز به درگاه خداوند با تمام وجود برای شفای بهترین مادر به دعا نشستیم . بله امروز به اتفاق سرکار خانم مجتهد زاده به عیادت الگوی مادران ، مادر شهید عزیز بروجردی رفتیم که خبر درج شده در خبرگزاریها را در ذیل می آورم و از دوستان وبلاگیم می خواهم برای شفای او دعا کنند.

امروز صورت گرفت

 

عیادت مریم مجتهدزاده از مادر شهید بروجردی در بیمارستان خاتم الانبیا

 مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به همراه جمعی از مسئولان این سازمان با مادر شهید بروجردی دیدار کرد؛ وی در این دیدار با اشاره به هدف و رسالت سازمان تازه تأسیس نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مبنی بر صیانت و تکریم آثار و ثمرات دفاع، این گونه بازدیدها و برنامه‌ها را وظیفه شرعی و ملی همه دلسوزان انقلاب به ویژه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس دانست.

 

و

ی در عیادت از حاجیه خانم بروجردی با تأکید بر اهمیت جایگاه مادر در تربیت و تعالی نسل‌ها به ویژه نقش مادران شهدا اضافه کرد: یقیناً شهدا با پرورش در دامان مادران پاک و مؤمنی همچون سرکار عالی به درجه‌ای رسیدند که خدمت و تلاش برای استقرار و حفظ نظام اسلامی را عاشقانه تا رسیدن به مقام قرب الهی طی کنند و این امر، مسئولیت سنگینی را برای همه تاریخ بر دوش مردم و مسئولان نظام قرار داده است.

 

 

 




تاریخ : شنبه 92/9/16 | 9:43 عصر | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار