سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیانی به بهانه سالروز حماسه 9 دی 88 

 9 دی، حماسه ای به یاد ماندنی در حافظه تاریخی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است؛ روزی است که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دشمنان هم اعتراف کردند؛"که در طول انقلاب هیچ حرکت مردمی به این عظمت در ایران اتفاق نیفتاده است" ملت ایران بویژه جوانان ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان حماسه ای خلق کردند که انگشت حیرت به دهان جهانیان گذاشتند.

AWT IMAGE

 

9 دی نقطه عطف تاریخ و تجلی قدرت و اقتدار ملی در صیانت از اسلام، انقلاب و ولایت است؛ که با روشن‌گری‌ها و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری ، روح عاشورایی و معرفت دینی و بصیرت سیاسی ملت حماسه آفرین شکل گرفت و شکست همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی را در پی داشت.

9دی سال 88 ، نمونه ای دیگر از حضور بی‌بدیل زنان و مردان ایران اسلامی بود که با حرکتی خود جوش برای صیانت از اعتقادات، آرمان های اصیل نظام و ولایت فقیه، با صلابت پا به میدان گذاشتند. و ضمن تجدید پیمان با آرمان های اصیل انقلاب و ولایت ثابت کردند که پیوندشان با ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران پیوندی اعتقادی، قلبی و برخاسته از ایمان آنها است.

یادمان نرود شیرزنان ایران اسلامی را که دوشادوش دلیرمردان را که همواره در بزنگاه های سخت انقلاب و دوران دفاع مقدس بار دیگر به صحنه آمدند و همگام با فدائیان انقلاب و رهبری، حماسه 9 دی را آفریدند. همانها که در دوران تاریخ ثابت کردند از نسل آرش کمانگیرند.

همانانی که مشروطه مشروعه را با شهامت تمام در کنار روحانیت عزیز فریاد زدند و خرداد42 را خلق کردند و پیروزمندانه بساط طاغوت را برای همیشه در 22بهمن در هم پیچیدند.

همانانی که در هشت سال دفاع مقدس، دشمنان اسلام و ایران را به خاک مذلت کشاندند و در جریان 9 دی برای تحقق آرمانهای فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) حماسه ای فراموش ناشدنی خلق کردند.

9 دی، نشان داد که انقلاب اسلامی ثمره خون محبوب ترین بندگان خداست و حضور حماسی ملت مخصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران نه تنها که مقطعی نیست بلکه امری مستمر و برخاسته از عمق اعتقاد ملت است و آنان که تصور می کردند که می توانند در عزم آهنین مردم حماسه آفرین ایران اسلامی خللی وارد کنند به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه، همه جانبه و هوشیارانه از حریم ولایت و دستاوردهای آن دفاع کردند.

و من به عنوان یک مسلمان ایرانی، در جایگاه یک مادر و همسر و به عنوان یک زن از تبار فاطمه و زینب با افتخار اعلام می دارم که در کنار ملت شریف و همیشه در صحنه برای تحقق منویات فرماندهی کل قوا و پاسداری از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تا برافراشته شدن کلمه الله هی العلیا و کلمه الظالمین هی السفلی در جهان خواهیم ماند تا ایران اسلامی بماند و تا ایرانی ماندگار  و سربلند باشد.  

                                                        والسلام علیکم و الرحمه الله وبرکاته

 




تاریخ : یکشنبه 92/10/8 | 7:26 صبح | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار