ا نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود ا

مدیر روابط عمومی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت در استان قم خبر داد. مریم ارشدی، مدیر روابط عمومی مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با شبستان از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) با هدف ترویج فرهنگ حجاب و پوشش اسلامی  و ارایه الگویی مناسب از این بانوی بزرگوار در استان قم برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به الگوبرداری زنان از حضرت معصومه (س) اظهار کرد: امیدواریم همه بانوان این کشور سیره و سنت این بانوی بزرگوار را در همه مراحل زندگی خود بیان کنند. 

ارشدی با بیان اینکه آشنا کردن قشر جوان و نوجوان با فرهنگ حجاب از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است، تصریح کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب با حمایت مرکز امور زنان برگزار می‌شود و مجری این طرح تعدادی از صاحب‌نظران حوزه علمیه قم است.

 مدیر روابط عمومی مرکز امور زنان و خانواده و ریاست‌جمهوری با اشاره به برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب در روابط عمومی بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها پیرامون موضوعاتی از قبیل بررسی کلیه مصوبات ارایه‌شده در ارگان‌های مختلف در مورد عفاف و حجاب (بیش از شش هزار مصوبه) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بررسی و آسیب‌شناسی نشست‌ها و سمینارهای این موضوع، بررسی و جلوگیری از آسیب‌های آتی در این حوزه، محدودیت‌ها و موانعی که در نهادینه‌شدن فرهنگ عفاف و حجاب وجود داشته که با وجود گذشت 33 سال از انقلاب هنوز در جامعه اسلامی ما نهادینه نشده تحلیل و بررسی شد.




تاریخ : شنبه 91/6/25 | 7:54 صبح | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار