سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در آستانه دهه کرامت؛جلسه شورای هماهنگی جشن‌های مردمی رضوی در حرم حضرت معصومه‌(س) برگزار شد

خبرگزاری مهر: چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی جشن‌های مردمی رضوی به میزبانی آستانه مقدسه حضرت معصومه‌(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی جشن های مردمی رضوی که قبل از ظهر دوشنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گزارش هایی از برنامه های آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، آستان قدس رضوی(ع)، آستان احمدبن موسی(ع) و سایر نهادهای شرکت کننده در برگزاری جشن های دهه کرامت ارائه شد.

در این جلسه سید مصطفی حسینی، معاون فرهنگی و نشر قرآن عترت آستانه مقدس حضرت معصومه (س) از تنظیم 80 برنامه توسط این آستانه برای برگزاری در دهه کرامت خبرداد.

همچنین موسوی متقی نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه از برنامه های این سازمان به مناسبت روز پنجم این دهه که به عنوان « امامزادگان، جلوه های معرفت و تربیت دینی» نامگذاری شده خبر داد.

الویری، نماینده صدا و سیما نیز از آمادگی این سازمان برای اعلام آغاز دهه کرامت در بخش های مختلف خبری و برنامه های مختلف صدا و سیما خبر داد.

در ادامه این مراسم مریم ارشدی، نماینده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در روز میلاد حضرت معصومه (س) برنامه ای ویژه در تکیه های سراسر کشور که تحت سرپرستی و مدیریت بانوان است، با عنوان « هزار تکیه، هزار جشن» را برگزار می کند.

در ادامه این مراسم نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، ستاد عالی کانون های مساجد، مجمع جهانی اهل بیت (ع) و آستان مقدس حضرت احمد بن موسی(ع) نیز سخنرانی کردند




تاریخ : سه شنبه 91/6/28 | 7:22 عصر | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار