سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آستان حضرت معصومه (س) بهترین و بزرگترین پایگاه زنان در جامعه اسلامی است1151.jpeg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نقل از ایکنا، مریم ارشدی، مدیر روابط عمومی مرکز ارتباطات و هماهنگی بین‌المللی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دوشنبه، ‌13 شهریورماه در یازدهمین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد مردمی جشن‌های رضوی ویژه برگزاری جشن‌های دهه کرامت در شیراز گفت: به‌مناسبت بزرگداشت دهه کرامت 500 برنامه در فارس قرار است که اجرا شود و به همین نسبت هم در استان‌های دیگر برنامه خواهیم داشت.

وی افزود: سایت جشن‌های مردمی رضوی http://keramat.org یک فرصت خوبی است که از آن می‌توان استفاده کرد و پیشنهاد می‌شود تا به اعضای کمیته شورای هماهنگی یک user و Pass با توجه به حجم تعداد کم نیرو اختصاص داده شود.

ارشدی با بیان اینکه برنامه‌هایی که ما در کشور اجرا می‌کنیم بیشتر جنبه مذهبی دارد و یکی از آن‌ها دهه کرامت است، گفت: آستان حضرت معصومه (س) بهترین و بزرگترین پایگاه زنان در جامعه اسلامی است.

مدیر روابط عمومی مرکز ارتباطات و هماهنگی بین‌المللی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: یکسری برنامه‌هایی از سوی مرکز امور زنان و خانواده را برای استان فارس در نظر گرفته شده است تا حضرت شاهچراغ (ع) تبدیل به یک اصل جهت دید و بازدیدهای توریستی در سطح ملی شود و آمادگی داریم که آن‌چه که باعث ترویج این مسأله می‌شود را استفاده کنیم.

وی با تصریح اینکه دوستی با اهل‌بیت (ع) بین مردم ما نهادینه است، گفت:‌ آن‌چه که ما نیاز داریم این است که بتوانیم موج‌سازی کنیم و ترویج و تبلیغات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برای نسل‌های آینده اثرگذار باشیم.

بنا بر این گزارش،‌ ناهید شمس، مدیر کل امور بانوان استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: بانوان به‌عنوان محور خانواده در بحث تربیت دینی فرزندان محور برنامه‌های ما هستند و در این راستا برنامه‌هایی که برای بزرگداشت دهه کرامت از سوی این نهاد برگزار می‌کنیم، با محوریت بانوان است.




تاریخ : شنبه 91/7/1 | 9:42 صبح | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار