سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با حضور مریم مجتهدزاده برگزار می شود؛

فردا همایش مادران شهدا و ایثارگران فردا در قزوین همزمان با سالروز شهادت شهیده مریم فراهانیان

مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری "حیات" گفت: همایش مادران شهدا و ایثارگران به مناسبت سالروز شهادت شهیده مریم فراهانیان فردا در قزوین برگزار می شود.

مریم ارشدی، مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگرازی "حیات" بیان داشت: همایش مادران شهدا و ایثارگران به مناسبت بزرگداشت سالروز بانوی شهید مریم فراهانیان با حضور مریم مجتهدزاده (رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس) در قزوین برگزار می شود.

وی ادامه داد: مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بدو ورود به استان قزوین در نشستی با کارکنان بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به تشریح ماموریت ها، وظایف و تعاملات سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بنیاد حفظ آثار خواهد پرداخت تا نیروهای سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با استفاده از تعاملات خود با بنیاد حفظ آثار بتوانند به خوبی ماموریت نشر دفاع مقدس در جامعه را به انجام برسانند.

 مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: با برگزاری این نشست به دنبال ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مولفه های آن از جمله ایثار، شهادت، فداکاری و شهادت طلبی به افراد جامعه و بویژه نسل جوان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با استانداری قزوین تصریح کرد: حضور در این نشست موجب بهرمندی از ظرفیت نهادهای دولتی و غیردولتی می شود در واقع این مهم باعث ساماندهی این نهاد ها در ترویج و نشر آثار زنان در دفاع مقدس، مباحث زنان و دفاع مقدس خواهد شد.

ارشدی نیز از نشست دوستانه مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با زنان فعال در حوزه دفاع مقدس که بصورت مسقیم و غیر مستقیم در هشت دفاع مقدس حضور داشته اند خبر داد و اضافه کرد: چرا که این افراد می توانند حضور مفیدی در جهت نشر فرهنگ و تاثیرات دفاع مقدس در جامعه داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود از نشست مجتهدزاده با بانوان نخبه، اهل قلم و هنرمند استان قزوین خبر داد و گفت: این نشست موجب می شود تا این افراد با انگیزه ای بیشتری به خلق آثار ارزشی در حوزه دفاع مقدس بپردازند.

 




تاریخ : یکشنبه 93/5/12 | 7:13 عصر | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار