سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سرکار خانم ارشدی رئیس کمیته بانوان شورای مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر کل روابط عمومی سازمان نشر و آثار ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس از انجمن معلولین سوره صبح شهرستان بازدید نمودند.
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل"ای بی نیوز"،سرکار خانم مریم ارشدی ضمن بازدید از دستاوردهای معلولین این انجمن حضور این انجمن های مردمی را موهبتی الهی برای سازمانها و ارگانهای دولتی دانست و گفت بازدهی این سازمانها از بعضی ارگانها و سازمانهای دولتی بیشتر بوده و باید با برنامه و ایده رو به جلو حرکت نمود.
ایشان ضمن بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای این عزیزان همت را اساس و پایه هر کاری دانست و ابراز داشت که اینگونه افراد در عین نقص یاس و ناامیدی را ازخود دور نموده و پا در راهی گذاشته اند که هم موجب سلامت روح و روان شده و هم منبع درآمدی برای آنها خواهد داشت.
مریم ارشدی همچنین به تلاش معلولین به عنوان الگوهای ممتاز آفرینش اشاره کرد و توجه انجمن سوره صبح به توانمندسازی این قشر عزتمند را مورد تقدیر و تشکر قرار داد و از مردم و مسئولین خواست تا حمایتهای مادی و معنوی خود را در جهت تقویت برنامه های این سازمان مردم نهاد بیش از پیش استمرار بخشند.
 درادامه آقای عابدین زاده در موردفعالیتها و  در مورد نرم افزار سوره صبح توضیحاتی ارائه نمود.
در پایان آقای عمویی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ایشان در انجمن اهداف پیشرو دراینده را تشریح و رسیدن به آنها را ملزم به همکاری سازمانها و نهاد های دولتی دانست و افزود باید تمامی سازمانها به تعهدات خود در قبال معلولین در تمامی زمینه ها عمل نمایند.





تاریخ : پنج شنبه 93/9/27 | 12:13 عصر | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار