سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش­های مشارکت زنان در دفاع مقدس بمنابست یوم الله 9دی

 یوم الله 9 دی ماه 88، نمایش حماسه­ی سترگ عبور پیروزمندانه از گذرگاه­ پرخطر و پر فتنه در بطن تاریخ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

به راستی 9 دی تجلی تجدید میثاق زنان میهن اسلامی با مقام معظم رهبری در کنار مردان سرزمین مان است؛ آنجا که ندای حمایت از ولایت فقیه را سر می دهند و جانانه به ندای رهبر خویش لبیک می گویند...

حماسه 9 دی چه زیبا پرچم ولایتمداری و اعتقاد قلبی مردم ایران را در قله های خبری جهان بر افراشت و ثابت کرد ایرانی تا زنده است دست از قرآن و عترت و ولایت فقیه نخواهد کشید .

به گزارش روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش­های مشارکت زنان در دفاع مقدس، در 9 دی بصیرت، بیداری و حضور آگاهانه مردان و زنان ایران اسلامی را نظاره گر بودیم که با حرکتی خودجوش از اعتقادات، آرمان­های اصیل نظام و ولایت فقیه، با صلابت صیانت کردند و ثابت کردند پیوندشان با آرمانهای والای انقلاب پیوندی اعتقادی، قلبی و برخاسته از شوری عاشورایی است.

در این بیانیه آمده است: 9 دی‌، نماد بصیرت، ولایت‌مداری و پایبندی ملت ایران به عهد و پیمان‌شان با امام راحل، تبعیتشان ازمقام معظم رهبری(دامت برکاته) وهمچنین اعلام برائت و بیزاریشان از سران و حامیان داخلی و خارجی فتنه است.حماسه‌ای که نشان داد بیعت ایرانیان با قرآن‌، عترت و ولایت فقیه‌، حقیقتی جاری، ساری و انکارناپذیر است و به فراخور زمان ، آگاهانه و فداکارانه نقش خود را به خوبی پدیدار خواهد ساخت.

بانوان این دیار در واقعه 9 دی بار دیگر همپای مردان ایران اسلامی با تأسی به فرهنگ فاطمی و زینبی با حضور پر شور، سهم به سزایی در نقش بر آب کردن دسیسه های داخلی و خارجی ایفا کردند و بصیرت مندانه حماسه ای دیگر را خلق کردند.

زنان متدین  این دیار در 9 دی نشان دادند همچون 8سال دفاع مقدس بار دیگر در کنار مردان، تفنگ ایمان را در دست گرفته و در حمایت از مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی پایدارند و با موج متاثر از گذشته سرخ حسینی ،  آینده سبز مهدوی، را نیز همراه خواهند بود.

این بیانیه بر اهمیت باز شناسی،  تحلیل، تبیین و مفهوم سازی جریان فتنه 88 توسط اندیشمندان، صاحبنظران و معرفی آن به جامعه و بویژه به نسل جوان تاکید دارد.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ، به تبعیت از ولایت فقیه زمان حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مد ظله العالی)،بر حفظ آرمانهای اصیل انقلاب و دفاع مقدس و تکریم جایگاه خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرده و در مقابل هرگونه حرکت فتنه‌آفرین همچون گذشته خواهد ایستاد.

 




تاریخ : سه شنبه 93/10/9 | 3:53 عصر | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار