سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی به مادربزرگ و مادر شهید جهاد مغنیه، شهادت این عزیز را تبریک و تسلیت گفت

امروز ردای شهادت برازنده جهاد مغنیه است


پیام تبریک و تسلیت سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت شهادت جهاد مغنیه 

امروز ردای شهادت برازنده جهاد مغنیه است

شقایق های سوخته بی صدا از عشق سخن می گویند و فقط داغ عشق را در سینه پنهان می کنند و شهید با خونش به اثبات می رساند خلوص پاکش را؛ آنکه بی مهابا به کارزار نبرد حق علیه باطل می رود و وجودش را تقدسی عجیب فرا می گیرد تا فریاد بزند تا همچو منی هست دفاع نمی میرد، مقاومت نمی میرد و سر انجام استقامت در راه حق، تندیس تمام شهر های دنیا خواهد شد.

و کمی آن طرف تر باز هم ریختن خونی دیگر ...

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه، فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

شهید جهاد مغنیه به پیمانی که با خدا بسته بود وفا کرد و بر سر پیمان خویش جان باخت و عقیده خود را تغییر نداد.
چه خوش گفت معمار بزرگ انقلاب: شما پیروزید برای اینکه شهادت را در آغوش می گیرید آنهایی که از شهادت و از مردن می ترسند، آنها شکست خورده اند. شهدایی همچو جهاد مغنیه نمی میرند بلکه زنده اند و در نزد پروردگار خود روزی می خورند.

  او که شهادت را از خاندان پدری اش به ارث برد، همان خانواده ای که شیر زن آن ام عماد سه فرزندش را تقدیم معبودش کرد.

ای ام عماد، ای شیر زن تاریخ جهان اسلام، همه ما به تو غبطه می خوریم که بهترین نوع تربیت را ارائه نمودی و به تاسی از حضرت زهرای اطهر(س) الگوی همه مادران شدی و زینب گونه وصال عزیزانت را به مقام قرب ربوبی با آغوش باز پذیرفتی آنجا که با آن همه سرافرازی پس از شهادت فرزند سوم خود، خالصانه در برابر رهبر مقاومت سر به زیر افکندی و از این اینکه دیگر فرزندی نداری تا تسلیم پروردگارت نمایی، اعلام شرمندگی کردی.

درود بر تو و دریافت مدال افتخار ام الشهدا گوارای وجودت!

کلامی هم با مادر داغدار و صبور جهاد مغنیه عزیز داریم، عروس خطه ی ایثار و شهادت بودن چه زیباست شما شیر زن عرصه مقاومت که صبر را در برابر صبر خود تسلیم و شرمنده ساختید.

ام جهاد بزرگوار! همراهی شما در کنار همسر و فرزند و مقاومت دلیرانه ات علیه کفر ستودنی است و  الحق که در ایفای نقش همسری و مادری حجت را تمام نمودی و آفرین برتو که زینب گونه در دفاع از اسلام  شتافتی و همچون او معرکه عاشورایی دیگری را آفریدی!

پس به تعبیر رهبر فرزانه جهان اسلام حضرت امام خامنه ای عزیز، شکرگزار باش چرا که عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهدا و فرزند برومند توست.

بدانید ای سران مقاومت، ملت شریف ایران اسلامی و بویژه زنان فهیم این دیار به شما افتخار می کنند که  بر خلاف سران عرب که خود و فرزندان شان در ناز و نعمت متنعم و مغرورند و در برابر ظلم علیه انسانیت بی تفاوتند، اما شما در کنار مقاومت و مردم عزیز لبنان جان خود و عزیزانتان را برای حفظ اسلام و قرآن ، در طبق اخلاص گذاردید.

یقینا امروز اگر مقاومت محکم در برابر دشمن ایستاده بخاطر این است که رییس مقاومت سید حسن نصرالله خود، جلو دار صف مقاومت بوده و فرزندش را تقدیم این مسیر الهی نموده است.

سیدعباس موسوی به همراه فرزندش شهید می شود و امروز ردای شهادت بر فرزند عماد مغنیه یعنی جهاد مغنیه برازنده می گردد.

و همانطور که سید مقاومت برای پدر جهاد مغنیه فرمود قطعا، دنیا بداند جهاد مغنیه هست و باقی خواهد ماند و هزاران نفر هم عقیده او و همانند او شجاع ومدافع راستین حق، در پشت سر او صف کشیده اند؛ کسانی که به پیمان خود وفادار می مانند و در عقیده خود استوارند تا نصر الهی محقق شود و امروز ما نیز در کنار شما تا تحقق و برافراشته شدن پرچم کلمه الله هی العلیا و کلمه الظالمین هی السفلی توسط امام عصر عج هستیم و خواهیم ماند.

الیس الصبح بقریب انشاءالله

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس




تاریخ : سه شنبه 93/10/30 | 8:44 صبح | نویسنده : مریم ارشدی | نظر

  • راه بلاگ | تک تاز بلاگ | قیمت دلار